Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Carl J - 3 januari 2014 20:26

Så har det blivit ett nytt år. Nyårsafton firades på landet. Metamia fungerar helt ok. Ingen rebound att tala om. Men fortfarande är det övervägande känslan....lite matthet..lite oskarp...men pigg. Orkar var uppe i princip hur länge som helst. Sover bättre, eller rättare sagt längre, vilket gör att jag dessutom ser piggare ut. Vilket inte är att förakta. Detta med tanke på att jag det senaste halvåret har sett precis lika gamal som jag är......:) Har läste en hel del om Metamina på nätet, det diskuteras en hel del, bland annat på Flashback. Intressant, men mycket av den kunskap som de som äter Metamina har borde jag ha fått från de som har skrivit ut Metamina. Jag täker framförallt på riskerna med alkohol, vikten av att inte stressa i samband med att man äter, eller sätter in, Metamina osv. ovs. Känns som om det fortfarande råder en hel del okunskap, samlad sådan, inom läkarkåren. Men det kan ju å andra sidan även handla om att det är väldigt väldigt individuellt hur Metamina fungerar.



Presentation

Adhd med drag av Aspergergs. Min diagnos, ett svar och en ny början. Här tänker jag berätta om mitt (nya)Adhd och Aspergerliv. Men också om de mediciner som jag får. Hur det funkar, och inte funkar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards