Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Carl J - 7 januari 2014 14:14

Ingen Metamina i dag, operation i morgon. Ängtligen ska en näsväggen som fallit in rätas till. Började även jobba idag efter långledigheten. Känns bra. Det är nog där Metamina kommer till sin rätt. Det har varit rätt tuffa dagar. Humöret har ofta varit i botten trots den låga dosen. I går eftermiddag höjde jag dosen, på eget bevåg och allt blev mycket lungare. Har ingen uppfattning om huruvida Metamina dosen egentligen är för låg eller inte. Däremot har det varit märkbart att Metamina påverkar förmågan att jobba. Har under ett par dagar hjälpt en vän att justera en uppsats. I går, med full dos av metamina gick det som en dans. Utan Metamina, trögt som bara den, svårt att hålla ihop texten. Något jag känner igen sedan tidigare, dvs tiden före diagnosen, före den långa vintern.....:)

Presentation

Adhd med drag av Aspergergs. Min diagnos, ett svar och en ny början. Här tänker jag berätta om mitt (nya)Adhd och Aspergerliv. Men också om de mediciner som jag får. Hur det funkar, och inte funkar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards