Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Carl J - 29 januari 2014 20:11

I dag glömde jag bort att det var idag. Det vill säga att det var onsdag och inte tisdag vilket jag trott hela dagen. Jag undrar om det inte är så att jag är lite trött. Eller så är det Metamina som spökar, fast det kanske inte fungerar på arbetsminnet, eller vad det är för del av hjärnan som gör att man vet vad det är för dag.


Faktum är att arbetsminnet, i den mån man kan känna det,fortfarande är som en hink med ett stort hål i botten. I samma takt som jag häller på vatten så rinner det ut igen. Vissa saker kommer jag ihåg, annat är förbent omöjligat hålla i huvudet.


Känner mig fortfarande speedad eller uppstressad vid minsta belastning. Hoppas att det ger med sig, jag imponerar stort på rehabplatsen...inte....suck....     

Presentation

Adhd med drag av Aspergergs. Min diagnos, ett svar och en ny början. Här tänker jag berätta om mitt (nya)Adhd och Aspergerliv. Men också om de mediciner som jag får. Hur det funkar, och inte funkar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards