Alla inlägg den 4 november 2013

Av Carl J - 4 november 2013 21:15

Efter samtal med adhdmottagningen så blir det ingen omstart förrens tidigast fredag. Känner mig lite, eller rättare sagt mycket, vilsen. Det är inte otänktbart att fortsätta utan CS, men fy vad jobbigt om det blir så. Så mycket hopp man knyter till en lösning. Men det är klart, när var något någonsin så enkelt så att det bara handlade om att ta en tablett så är allt löst. Det värst av depppigheten börjar klinga av, inte lika höga toner. Kvar blir en känsla av tomhet.  

Av Carl J - 4 november 2013 11:23

Bestämde mig i morse för att fortsätta uppehållet. Mår faktiskt lite bättre idag. Startar ev. om i morgon, tisdag. Känner mig något mindre motiverad att ta tag i saker. Kan ifo. bero på att jag fortfarande är rätt trött. Samtidigt är det mycket saker som händer. Det är rätt ok när det bara är ett par saker som ska fixas men när det blir en anhopning, ja då går det segt. Elvanse, upplevde jag, hjälper defenitivt mot det.

Presentation

Adhd med drag av Aspergergs. Min diagnos, ett svar och en ny början. Här tänker jag berätta om mitt (nya)Adhd och Aspergerliv. Men också om de mediciner som jag får. Hur det funkar, och inte funkar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards