Alla inlägg den 12 november 2013

Av Carl J - 12 november 2013 15:37

Just nu är det rätt lugnt. Dag två av konferensen löpte väl. Smet iväg lite tidigare för att jag blev trött. Cymbaltan fungerar som den ska. Det är lite av transportsträcka nu. Träff med adhd mottagnignen i nästa vecka för att se hur det har gåt tmed metamina licensen. I nästa vecka fortsätter även vidare utredning av Asperger. Har läste en del kring detta nu, inser att det finns väldigt stora variationer i hur det ser ut hos olika individer. Tror nog att jag kommer att ha nytta av en diagnos. Om inte annat för att begränsa risken för att gå tillbaka in i en situation där jag blir allt mer trött och slut.


Annars är det uppladdning inför morgondagen som gäller. Ska operera näsan. Har lagt den i blöt för många gånger...:) Två dagars återhämtning är det som gäller, sen är det full fart i helgen. Får se hur det blir med mitt deltagande. Höll mig hemma mest hela denna helg på grund av trötthet vilket var bra. Det här med att lyssna på sin kropp är nog en bra ide.

Presentation

Adhd med drag av Aspergergs. Min diagnos, ett svar och en ny början. Här tänker jag berätta om mitt (nya)Adhd och Aspergerliv. Men också om de mediciner som jag får. Hur det funkar, och inte funkar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards