Alla inlägg den 27 november 2013

Av Carl J - 27 november 2013 16:22

Det är väldigt vad trött man kan bli av att jobba. Även halvtid tar en hel del energi. Huvudet känns som om det saknas smörjning, olja, det är nästan så man kan känna hur de olika delarna luktar bränt när de gnids mot varrandra...   

Men det är rätt spännande, än så länge är det ju inga större krav. Jag hade dock glömt bort hur mycket tid som ägnas åt möten av olika slag, begriper inte riktigt hur det är tänkt att man ska hinna jobba. Fick "komma ut" som Adhd med Asperger i dag på ett möte med kollegorna. Kändes lite intressant men förmodligen nödvändigt för att de ska veta hur det är med förmågor och energinivåer.


Har inte hört något om Metamina ännu. Men det borde börja dra ihop sig nu.

Presentation

Adhd med drag av Aspergergs. Min diagnos, ett svar och en ny början. Här tänker jag berätta om mitt (nya)Adhd och Aspergerliv. Men också om de mediciner som jag får. Hur det funkar, och inte funkar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards