Alla inlägg den 11 november 2013

Av Carl J - 11 november 2013 18:41

I dag var första gången som jag på mycket, mycket länge ägnade mig åt något som kan påminna om ett jobb. Verksamheten där jag ska arbetsträna/praktisera har en två dagsars konferens som började i dag. Hela dagen, trots att jag egentligen ska jobba halvtid, har jag tillbringat med verksamhetsbeskrivande föredrag. Hur intressant som helst, problemet är jag blev väldigt trött, som vanligt under de sista timmar på dagen. Lyckades gå på toaletten utan att knäppa livremmen när jag gick ut. Så jag imponerade nog stort.


I övrigt var det nog en rätt bra energikick att komma ut och träffa lite folk. Inte för att jag kände någon men å andra sidan kände de ju inte mig heller, så det gick rätt bra. Nu är det rast vila som gäller.

Presentation

Adhd med drag av Aspergergs. Min diagnos, ett svar och en ny början. Här tänker jag berätta om mitt (nya)Adhd och Aspergerliv. Men också om de mediciner som jag får. Hur det funkar, och inte funkar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards