Alla inlägg den 8 november 2013

Av Carl J - 8 november 2013 13:15

Ett problem med Elvanse var ju att jag upplevde rätt starka negativa känslor, depressiv mao. För att förbereda för nästa steg, dvs. Metamina, så äter jag nu Cymblata och Lyrica. Det har jag ätit förut och det fungerade bra för mig fram till i höstas då huvudvärken satte igång. Nu tror jag mig veta att det hvudvärken inte beror på Cymbaltan, troligen spänningar eller i värsta fall ett disckbråk som spökar. Så nu är det inkörning på cymbaltan som gäller.


Nu börjar även förbredelserna för arbetspraktiken. Vår hund behöver plötsligt en dagisplats. Lite sent ute var vi och det visar sig att det kan vara långa kötider. Nu hittade vi ett dagis där kan börja i december och nu ska han skolas in. Tror det blir bra, vår hund behöver nog lite mer stimulans och det får han nog på ett dagis. Men det är ju inte helt säkert att han får någon plats. Det beror helt och hållet på hur han sköter sig under inskolningen. Det var redan en liten hund där som var på inskolning när jag var där. Han gnällde dock för mycket och hans chanser till en plats såg rätt mörka ut. Huva.  

Presentation

Adhd med drag av Aspergergs. Min diagnos, ett svar och en ny början. Här tänker jag berätta om mitt (nya)Adhd och Aspergerliv. Men också om de mediciner som jag får. Hur det funkar, och inte funkar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards