Alla inlägg den 14 november 2013

Av Carl J - 14 november 2013 17:07

Jag gillar inte att vänta. Det som ska hända, det ska hända nu. Inte senare, utan nu. När det inte händer slår det runt i huvudet och jag blir deppig, arg och irriterad i stället. Jag gillar inte när saker går fel. Jag gillar inte när livet går fel. Jag blir så frustrerad. Att allt ska ta så lång tid. Hela dagen i dag har gått åt till att försöka återhämta mig från gårdagens misslyckade operationsplanering. Jag hade ju redan bestämt mig för att återhämta mig de här dagarna, men från en operation, inte från att vara arg och frustrerad. Suck, suck, suck...


Min pappa säger jämt, han är 86 år och änkling, att så länge du håller humöret uppe så går det bra. Jag försöker pappa, jag försöker verkligen.




Presentation

Adhd med drag av Aspergergs. Min diagnos, ett svar och en ny början. Här tänker jag berätta om mitt (nya)Adhd och Aspergerliv. Men också om de mediciner som jag får. Hur det funkar, och inte funkar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards